Het weerzien - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Maud klippert - WaarBenJij.nu Het weerzien - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Maud klippert - WaarBenJij.nu

Het weerzien

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maud

06 Februari 2009 | Australië, Melbourne

Zoowwww....daar ben ik dan!! In Australië, Ozzie, Down under,.... in Melbourne to be exact!!

Om maar direct met de deur in huis te vallen: het brengt een heel dubbel gevoel met zich mee om weer terug te zijn.
Als ik door de straten loop, in het zonnetje, naar de palmbomen kijk in het park en lekker kan chillen voel ik me heerlijk! Dan krijg ik gewoon een lach op mijn gezicht :D
Aan de andere kant is het hostel life ook wel ff wennen moet ik zeggen, toch merk je dan dat je een jaar uit de "routine" bent geweest haha Al die vieze afwas, naar zweet stinkende slaapkamers,krakende plastic zachtjes de hele dag door,gillende meiden de hele nacht, heb ik niet gemist haha Maargoed dat mag de pret absoluut NIET drukken!! Je went er wel aan...of je wilt of niet ;-)

Tot nu toe heb ik nog niet veel gedaan, tijdens mijn vlucht heb ik niet veel geslapen. Dus ik had behoorlijk last van een jetlag en heb zoveel als ik kon mijn slaap ingehaald. Maandag ben ik met een vanuit het hostel georganiseerde walking tour meegegaan. Deze duurde 6 uur, de moeite waard! Heel veel leuke plekjes in Melbourne gezien die alleen de locals weten dus dat is altijd leuk! Verder heb ik in het park gewandeld en gelegen om toch iets van mijn gebruinde kleur terug te krijgen!
En dan gisteren: toen is mijn broertje al aangekomen hier in Melbourne. Hij had het wel gehad in Nieuw-Zeeland in de kou in het busje en heeft toen zsm het vliegtuig terug naar Oz gepakt :D Dat was echt super om hem weer te zien!! Even lekker knuffelen en een biertje samen drinken. Hij ziet er al echt Ozzie uit vind ik hihi Vandaag is ook Karlijn aangekomen. We zullen hier nog een weekje blijven en dan gaan we lekker roadtrippin. Daar kijk ik enorm naar uit!!!
Het weer is hier aangenaam, niet TE warm dus lekker om te chillen. Hoe is het verder thuis? Ik hoorde dat het sneeuwde, wat een contrast he?!
klik op deze link voor wat leuke kiekjes van Melbie enzo:

http://www.facebook.com/album.php?aid=76043&l=3024b&id=641781474

Tot snel weer!!
Dikke poenen

  • 06 Februari 2009 - 06:47

    Leonie:

    Hey Maud! Yes, een berichtje ;-).
    Wat een genieten weer om je verhaal te lezen en super dat je al foto's erop gezet hebt!! Haha het zal wel snel wennen weer ja! Geniet ze!

  • 06 Februari 2009 - 07:44

    Luc:

    Hey Maud,

    Super om van je te horen. Hoop dat het je goed gaat bevallen. Veel plezier en wie weet tot......

    Gr

    Luc

  • 06 Februari 2009 - 08:04

    Mayke:

    Hey Maud,

    Wat een heerlijke verhalen! Goed te horen dat je je amuseert en dat het weerzien met je broer al zo snel was.

    Hier gaat alles goed. Alhoewel ik wel jaloers ben op t mooie weer daar, want hier is het een beetje kwakkelig weer.

    Ik heb trouwens al een hele mooie foto van ons allemaal en wacht nog op de cd met de hele sessie ;).
    Ik zal deze op korte termijn naar je opsturen.

    Heel veel plezier daar en tot mails.

    liefs Mayke

  • 06 Februari 2009 - 08:58

    Bianc:

    OOOOOOOH, op de valreep nog een berichtje en foto's; jeeeeeeeeeh!!
    Klinkt allemaal goed meissie! Zou het denk ik zelf een stuk moeilijker hebben om weer te wennen aan de stinkende vieze oude ierse mannetjes boven me ;-) hihi. Maar ja, dat houdt het allemaal wel 'spannend', interessant zullen we maar zeggen he :-)
    Groetjes aan Bart, enjoy en have the time of your life.
    Lots of love!

  • 06 Februari 2009 - 12:23

    Papa:

    Hallo Maudje,je eerste bericht op deze nieuwe reis! Leuke foto´s zeg, Bart is (bijna) onherkenbaar!Ben be-nieuwd hoe jullie reis gaat bevallen. Wees voorzichtig allen en geniet van deze toch uitzonderlijke momenten.
    Poen, papa & Silvia

  • 06 Februari 2009 - 14:42

    Marga:

    Hallo Maud.

    Eindelijk is het me gelukt om op je site te komen, heel vreemd had al alle maussie3 geprobeerd met enkel s met y met i maar daar ben ik dan. Leuk om je belevenissen weer helemaal mee te maken je begint al met leuke foto's en Bart heb je zo te zien al helemaal gestyled. Wens je het allerbeste en doe je ding,denk niet te veel na en ga je gevoel achterna heel veel plezier en heb veel funnnn.
    Dikke poen Marga.

  • 07 Februari 2009 - 14:12

    Lucianne:

    Mooie foto's!!! Laat er nog vele volgen.
    Heb ik ook een beetje het gevoel dat ik in Australie ben
    Poen Lucianne

  • 07 Februari 2009 - 14:59

    ManuKe:

    Hey Maudje,
    Wat leuk om je berichtje weer te lezen. Alsof het nooit is gestopt...
    Ik ben blij dat je het alweer goed naar je zin hebt. Denk maar veel aan mij, wie weet zie je me dan wel lopen, hihi.
    Veel plezier samen met Bart en geniet er ook maar voor mij van.
    Liefs en dikke poenen, ManuKe xxx

  • 08 Februari 2009 - 14:37

    Tanja:

    Hey Maud,
    wat een leuke foto's al zo snel op je site. Fijn dat Bart er al is, kunnen jullie samen gaan genieten.
    Een hele fijne tijd samen!
    Dikke poen,
    Tanja

  • 10 Februari 2009 - 16:43

    Esmee!!:

    Maud..

    met een onwijs gevoel van jaloezie lees ik je berichtje..

    Vind het zo onwijs gaaf dat je weer lekker terug bent; genieten van Starbucks (ik moet er notabene voor naar Schiphol), Gloria Jean`s (wat mis ik de witte chocomel met marshmallows), van alle overheerlijke koekjes;), de eindeloze liters Goon..

    Gun het je allemaal, maar hoop dat je bij je volgende slok Goon toch heeeeel even aan me denkt..;) Heb overigens laatst (eindelijk!!) mijn foto`s af laten drukken, en vond nog een buitengewoon "naakt"achtige foto na iets teveel gedronken te hebben haha..

    Oftewel..je zit op een prima manier in mijn fotoboek geplakt haha;)!!

    Meid, ik kijk uit naar je volgende verhalen!!

    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn derde reis

Recente Reisverslagen:

01 Oktober 2009

Reunited met Scotty

21 Mei 2009

Eerste symptomen van het Zaaiseizoen

20 April 2009

Life on Murdong Pools farm

17 Maart 2009

Farm life

25 Februari 2009

Van London tot Moscow: 3500 km
Maud

Actief sinds 19 Jan. 2009
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 9880

Voorgaande reizen:

30 Januari 2009 - 30 Januari 2010

Mijn derde reis

Landen bezocht: