Eerste symptomen van het Zaaiseizoen - Reisverslag uit Katanning, Australië van Maud klippert - WaarBenJij.nu Eerste symptomen van het Zaaiseizoen - Reisverslag uit Katanning, Australië van Maud klippert - WaarBenJij.nu

Eerste symptomen van het Zaaiseizoen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maud

21 Mei 2009 | Australië, Katanning

Hier zit ik, achter de computer, in het grote Australië, op de farm, in de regen, storm & kou. Het lijkt wel Nederland haha..

Maargoed ik mag niet klagen want tot nu toe heb ik van veel zonnestraaltjes mogen genieten. En bovendien maken de farmers hier vreugdedansjes :D
Meer regen is noodzakelijk om te beginnen met zaaien maar het is in ieder geval een begin.

In de tijd tussen mijn laatste bericht en nu hebben Scott & ik een tripje gemaakt naar Albany en Denmark. Dit was echt heel mooi, we hadden geboft met het weer want 90% van de tijd regent het hier maar die dag was het stralend. Albany is een leuke "town", stad kun je het niet echt noemen maar het landschap is prachtig. Ik wist niet dat er zoveel eilanden waren rondom. Echt te gek!

Verder hebben we weer bezoek gehad van mijn broertje & Karlijn. Daar heb ik ontzettend van genoten, niet alleen omdat we weer bitterballen konden eten. Maar zeker omdat we samen mijn verjaardag konden vieren. Ook wil ik jullie bedanken voor de ontzettend lieve kaartjes,cadeaus, smsjes, telefoontjes!! Overweldigend!! Ik zit dan wel aan de andere kant van de wereld maar die dag voelde ik me heel dichtbij jullie! Dankjewel :D :D

Natuurlijk moest dit gevierd worden en wel met een funny wig party & bonfire. Wat een joekel van een kampvuur, we hebben het de hele avond warm gehad!! Iedereen had een grappige pruik uitgezocht,sommige waren zelfs heel creatief met eigen haar. De dag erna was minder leuk...maarja je moet het toch voelen dat je ouder wordt hihi

Mijn broertje is inmiddels met pijn en moeite (zoals de meeste wel weten waarom) aan het genieten in Bangkok, gelukkig!! En ik probeer me neer te leggen bij het komende regen en winterseizoen hier.

Goed nieuws: ik kom naar huis :D:D:D:D 20 juli land ik met mijn twee beentjes op Franse bodem: Paris!! Dus dan kunnen we samen van de Nederlandse zon genieten. Ik verheug me erop iedereen weer te zien.

Grappige feestfoto's: http://www.facebook.com/album.php?aid=95082&id=641781474&l=512a98fc36

Heeel veel liefs en geniet van het terrasjes weer!!

Maudje

  • 21 Mei 2009 - 15:06

    Bianc:

    Heeeeeeeeeee meissie!
    Ja, wat een mazzel dat je zo kan switchen tussen de seizoenen: is het even shit weer daar, kom je gewoon hierheen :) Geweldig nieuws dat je komt, hoe lang ook alweer? En komt Scot dan ook mee, omdat je zegt 'kunnen we samen van de Nederlandse zon genieten'?
    Hier alles goed, nieuw plekje gevonden, werk gaat goed en love life is booming ;)
    Groetjes en een kus voor je mannetje en 20.000 meer voor jou! En een knuffel!
    XXXX

  • 21 Mei 2009 - 17:45

    Tiny :

    Wat gaat de tijd toch vreselijk snel.... kom je alweer bijna terug... en dan??? Ik hoop dat je het nog heel fijn hebt de komende weekjes. Geniet er nog maar even van. Poen Tiny.

  • 21 Mei 2009 - 18:19

    Lucianne:

    Kan me niet voorstellen dat het daar ook eens slecht weer is. Geniet nog even en hoor de rest van de verhalen en je plannen als je weer terug bent
    dikke poen
    Lucianne

  • 22 Mei 2009 - 09:25

    Marga:

    Hallo Maud.

    Wat een schitterende foto's. Wist niet dat je jarig bent geweest alsnog proficiat en zo te zien heb je het heelleuk gehad, en een kater hoort er dan een beetje bij kan er over mee praten. Wat gaat de tijd toch snel kun je alweer gaan aftellen ben benieuwd naar je verhalen. Vanavond ga ik naar je mama toe en gaan we ons even zelf verwennen heeeerlijk.

    Poen Marga

  • 26 Mei 2009 - 18:42

    Tanja:

    Hey Maudje,
    't lijkt wel of we 't zo afgesproken hebben met de vroluij (oftewel "de tutten" zoals mamma zegt)om na elkaar iets te schrijven. Maar dat is niet zo! Wat heerlijk om weer een verhaaltje te lezen en wat een mooie foto's ook weer. Fijn ook voor jou, dat Bart dit "laatste avontuur" weer doorstaan heeft! En over regen gesproken. Het regent hier nu steeds heel heftige stortbuiten. Vannacht windvlagen waarbij de ramen er bijna uit vlogen. Maar 't weekend wordt 't weer goed en dan gaan we lekker de vouwwagen opzetten voor een hele maand in Theux. Kunnen we lekker gaan als 't uitkomt (hopelijk heel vaak!).
    Nou meid, geniet nog maar lekker, samen met Scott en tot schrijfs weer.
    Dikke poen,
    Tajn

  • 28 Mei 2009 - 07:14

    Helene:

    IK WIL OOK BITTERBALLEN!!!!!!!!!!
    Ach ja, mn eigen schuld dat ik er niet bij was he... hopelijk wel snel...
    LUV YA!! Dikke kus en groetjes aan scott!

  • 01 Juni 2009 - 20:36

    Esmee!!:

    Wow, wat leuk om te lezen hoe jij weer een nieuw levensjaar in bent gestapt;)!! Weer eens wat anders dan appeltaart he;)!!

    Jeetje zeg, je komt alweer naar huis.. Voor mijn gevoel ben je pas net weer weg haha;)!!

    nou lieve meid, geniet ervan en tot snel!

    X

  • 22 Juni 2009 - 20:16

    Rebecca:

    Hi meissie, hoe is het met mijn vriendinnetje aan de andere kant van de wereld? hier komen de eerste zonnestraaltjes om de hoek kijken dus dat wordt volop genieten :) Kan niet wachten om je weer te zien in juli!!! kussies

  • 25 Juni 2009 - 15:12

    Bart & Karlijn:

    Lief Maudje,

    dit berichtje is helemaal langs onze neus voorbij gegaan! Nog even en dan is het zo ver... weer naar Nederland! Ook wij hebben nog maar 3 weekjes te gaan, echt zo raar! Genieten nog steeds volop (zoals je als schreef op Bart z'n facebook) maar de kriebels om naar huis te gaan beginnen nu wel echt te komen hoor! We moeten wel een soort van 'australie reunie' houden hoor, duss snel biertje drinken in Maastricht dan maar!
    Hebben vandaag trouwens getubed, zooo vet, op een band de rivier afdrijven met een biertje in je hand, glijbaan aan de kant...wat wil je nog meer?!

    Geniet samen met Scott van de tijd na het zaaiseizoen!

    Liefs en een dikke knuffel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Katanning

Mijn derde reis

Recente Reisverslagen:

01 Oktober 2009

Reunited met Scotty

21 Mei 2009

Eerste symptomen van het Zaaiseizoen

20 April 2009

Life on Murdong Pools farm

17 Maart 2009

Farm life

25 Februari 2009

Van London tot Moscow: 3500 km
Maud

Actief sinds 19 Jan. 2009
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 9879

Voorgaande reizen:

30 Januari 2009 - 30 Januari 2010

Mijn derde reis

Landen bezocht: