Van London tot Moscow: 3500 km - Reisverslag uit Katanning, Australië van Maud klippert - WaarBenJij.nu Van London tot Moscow: 3500 km - Reisverslag uit Katanning, Australië van Maud klippert - WaarBenJij.nu

Van London tot Moscow: 3500 km

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maud

25 Februari 2009 | Australië, Katanning

G'day!!!

Op dit moment ben ik op de farm van Scott. Tussen Katanning en Broomehill, samen met Bart en Karlijn. We hebben in totaal 3500 km afgelegd in 11 dagen. We hebben een hele relaxte,gezellige,leuke,mooie en avontuurlijke trip achter de rug. Hier het verhaal:

Na Adelaide vertrokken we aan een lange trip richting de Western Australian border, waarbij we dachten niet veel moois tegen te komen behalve droogte en vlaktes. Maar het tegenovergestelde is waar. Natuurlijk ook wel vlaktes maar ook veel groen, prachtige uitzichten over de oceaan en leuke dorpjes. We hebben het merendeel van de trip wild gekampeerd. Na 3 dagen gingen we toch wel weer eens douchen haha!
Het slapen in het busje ging ook goed, Bart & Karlijn met het hoofd naar 1 kant en ik naar de andere. Plek zat :D

's Avonds speelden we potjes jokeren met opdrachten, lazen we rustig een boekje of genoten we van prachtige sunsets. De zon zien zakken in de zee blijft een van mijn favoriete uitzichten!

Na de grens over te zijn gestoken begonnen we aan the longest stretch in the world: 146.6km rechte weg. Eigenlijk viel het best mee want de stukken daarvoor waren niet veel anders haha Maar het idee is wel cool natuurlijk!Ook reden we door de Nullabor Plain. Wat "nul" bomen en water betekent. En wat hebben wij onderweg --> juist...regen haha
Wilde dieren hebben we tot ons ongenoegen niet gezien...1 kangaroo op de weg :-(

En toen was het al zover: Scott zou ons ontmoeten in Esperance. Dit was voor ons ook weer het eerste echte bewoonde plaatsje dus we keken er allemaal naar uit, op een andere manier dan. Ik was behoorlijk zenuwachtig...!Het is toch 8 maanden geleden dat we elkaar hebben gezien. We kwamen allebei ongeveer gelijk aan & renden naar elkaar toe. En het was heerlijk dat gevoel!!Sindsdien hebben we elkaar niet meer losgelaten hihi

In Esperance hebben we ons getrakteerd op de spa room in een leuke hotel. De dag erna hebben we, vooral ik eigenlijk tè lang op het strand gelegen. Ik was vuurrood verbrand!!whaa maar het was een fantastisch strand: wit met turquoise zee WAAWW! Daarna zijn we direct doorgereden naar de farm (450km). Bart en Karlijn waren heel erg benieuwd, ook vonden ze het wel lekker om in een echt bed te slapen en in een huisje te logeren voor een weekje.

Ook dat was spannend voor mij, om iedereen weer te zien en op de farm rond te lopen. Maar alles voelt heeeel goed. We hebben veel leuke dingen gedaan. En het was geweldig iedereen hier weer te zien.
We zijn gaan schieten, met een riffle. Ik had nog nooit een geweer in mijn handen gehad, echt super kicken. Bart had het al eens eerder gedaan dus die schoot de flesjes zo om, echt supercool!
Ook hebben we kreeften gevangen in de "dams" waar schaapjes uit drinken en 's avonds hebben we die heerlijk opgegeten! Ook zijn we weer in de pub geweest en het sportcomplex. Superlief ontvangst met taartjes :D

Vanavond hebben we een barbeque hier voor wat vrienden. Vrijdag gaan Bart & Karlijn het busje terugbrengen naar Perth en gaan Scott & ik naar Busselton. Hier staat een vakantiehuisje waar we samen met een ander koppel naartoe gaan. Dit plaatsje ligt dicht bij Bunburry waar ik dan EINDELIJK hoop te kunnen zwemmen met dolfijnen. Ik mag het eigenlijk niet hardop zeggen haha anders brengt het misschien weer ongeluk....duim duim duim.

Misschien duurt het weerzien met Bart & Karlijn niet lang, zij hebben namelijk wat baantjes aangeboden gekregen hier in de buurt....Dat zou echt super zijn...

Zoowww wat een lang verhaal, dit dus tot nu toe *to be continued*

superleuke foto's:

http://www.facebook.com/album.php?aid=79557&id=641781474&l=a2bc4

Hoe verloopt het bij jullie? De carnaval overleeft?? Ik wil ook wel foto's zien van jullie mooie pakjes :D

Dikke poenen & veel liefs

  • 25 Februari 2009 - 01:00

    Bart:

    waaaaaaaaauw, wat een mooi verhaal, zucht,... was ik daar maar bij geweest. Ow wacht,... dat was ook zo ;-).
    Was lachen toch? Schaapje erbij?

  • 25 Februari 2009 - 06:09

    Helene:

    Vette shizzle!! En ben jaloers op dat bed daar in scott's huiske!! Geniet er lekker van met zn allen!! xxx

  • 25 Februari 2009 - 08:03

    Marike (ex Collega):

    Ik ben jaloers op jullie! Wat een mooie kust daar zeg en die vrijheid. Heerlijk. Wanneer zien we jou met Scott? Ben benieuwd hoe hij er uit ziet.


  • 25 Februari 2009 - 11:21

    Esmee!!:

    Maud,

    stinkjaloers zit ik hier te zijn. Heimwee tot in mijn tenen, maar zo super om te lezen dat jullie het daar zo helemaal top hebben:D!!

    Krijg de kriebels bij het lezen van je verhalen haha, zoooo tof weer:D!! Ook super dat het weer zo fijn was om Scott te zien..

    Nou Ozganger,

    ik wacht het af haha:D!!

    X

  • 25 Februari 2009 - 13:17

    Mama:

    beetje veel dufjes van de carnaval, toch het hele verhaal gelezen en de foto's bekeken. Heerlijk dat het zo goed voelt. Jullie hebben alweer van alles meegemaakt en ondernomen. Wat kan ik nu nog over ons leventje in eijsden vertellen.. natuurlijk een heerlijk dorp met tegenover ons huis een prachtig uitzicht over de weilanden. geen schapen,nog geen koeien maar wel veel honden en mensen.Spannend. Jullie nog samen heel veel genieten en zeker ook in Busselton.Ik hoop echt voor je dat je deze keer wel met dolfijnen mag zwemmen. Dikke poenen.

  • 25 Februari 2009 - 14:43

    Lucianne:

    Wat een prachtige foto's. Ik heb ervan genoten. Leuk jullie zo allemaal te zien.
    poen Lucianne

  • 25 Februari 2009 - 14:48

    Luc:

    Super. ik blijf je volgen. Als ik dit lees en zie, krijg je gelijk zin om hetzelfde te gaan doen.

    Veel plezier nog

    Groetjes

    Luc

  • 25 Februari 2009 - 18:09

    Leonie:

    Hey Maud!!! Wat gaaf om te lezen dat het weerzien met Scott goed gegaan is! Eindelijk weer saampies! En wat geweldig dat je zoveel foto's op internet zet! Super hoor. Genieten vanuit huis. Heel veel plezier weer en geniet van Scott!
    Veel liefs

  • 26 Februari 2009 - 04:40

    Karlijn:

    Lieve Maud,
    Vandaag alweer de laatste dag op de farm met jou en Scott. Heb een onwijs leuke tijd met gehad en vind het jammer dat we morgen richting Perth moeten... Maarrr je bent nog niet van me af want Bart en ik komen je zeker weer eens opzoeken de komende weken!

    Dikke kus!!

  • 26 Februari 2009 - 09:26

    Mayke:

    Hey Maudje,

    Wat een superromantisch verhaal! Zo te lezen en te zien, was het de goede keuze om terug te gaan.

    GENIET MEID!

    Liefs Mayke

  • 26 Februari 2009 - 13:04

    ManuKe:

    Hey Maudje
    Het was geweldig om je stem weer te horen! De foto's zijn prachtig!
    Ik ben blij dat je zo aan het genieten bent.
    Nog veel farm-plezier en ik duim voor de dolfijntjes.
    Dikke poenen, ManuKe

  • 27 Februari 2009 - 08:38

    Marga:

    Hallo Maud.

    Fijn dat het goed voelt op de farm. Wat hebben jullie in die elf dagen veel kilometers gemaakt en heel veel gezien en meegemaakt super.
    En nu met scott nog even vacantie nemen en natuurlijk ga je met dolfijnen zwemmen.
    Veul plezeer poene marga.

  • 27 Februari 2009 - 12:52

    Ce:

    Hey mup,

    Super dat t weerzien met scott zo fijn was en dat je goed bent aangekomen!

    ik duim voor je dolfijnen zwemmen want dat is echt super!! been there!!

    dikke knuffel en poen
    Ce

  • 27 Februari 2009 - 19:39

    Gabby:

    Hey Maudje!! Wat een cool verhaal; en dat jullie de Nullabor hebben gedaan. Top. Zie je daar eigenlijk nog wel ook andere auto's? Goed om te horen dat je het zo goed hebt daar en het weerzien met Scott! Groetjes daarzo en enjoy!

    Kus

  • 01 Maart 2009 - 15:44

    Mama:

    Joepie,gelukt met de dolfijnen!geweldig.
    Soms zijn er dingen die je vaker moet proberen en uiteindelijk....lukt het.
    poen

  • 03 Maart 2009 - 14:19

    Nadine:

    Hee Maud,
    cooool! iet er allemaal heel goed uit! Wij hebben zondag een beetje zon gehad en dezelfde avon regende het alweer hahah. Geneet dr van meidske, bin benuit noar dien volgende verhoalen! XXX

  • 03 Maart 2009 - 19:06

    Esmee!!:

    en en en...??

    Dolfijnen gezien?!?!


  • 04 Maart 2009 - 14:31

    Rebecca:

    hi meissie! wat klinkt dat allemaal heerlijk! zucht.... Fijn dat het weerzien super was!! Scott zal inmiddels wel weer een 'bert' hebben en cowboykleren aan hebben... of heeft hij toch nog iets opgestoken van je moeders schoonheidsbehandelingen en jouw kledingadviezen toen hij in nederland was ;) ?? hihi zit maar te dollen natuurlijk ;).... Je hebt nu heel australie gezien geloof ik he???! Lijkt me heerlijk die trips en mooie stranden.... Je moet het alleen niet te leuk gaan vinden want dan kom je nietmeer terug ;) Hier is het ook leuk :) zondag was een mooie 'lente' dag... Ik heb de barbecue dus maar vast uitgehaald haha... Nu regent het weer, maargoed ik hoop dat wij ook snel weer het zonnetje krijgen zodat ik mijn nieuwe buurtje 'by spring' kan ontdekken. Pim en ik hebben nog een wintersport geboekt in april, daar heb ik natuurlijk heel veel zin in... en... dan koninginnedag... dan zijn pim en ik alweer 2 jaar samen, feestje dus!! T verhaal wordt nu wel errug lang dus ik hou op... groetjes aan scott en Bart!!! dikke kus

  • 16 Maart 2009 - 20:59

    Rebecca :

    had ik al gezegd dat je er heeel goed uit ziet op de fotos?!! wat n figuurtje!! kuskus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Katanning

Mijn derde reis

Recente Reisverslagen:

01 Oktober 2009

Reunited met Scotty

21 Mei 2009

Eerste symptomen van het Zaaiseizoen

20 April 2009

Life on Murdong Pools farm

17 Maart 2009

Farm life

25 Februari 2009

Van London tot Moscow: 3500 km
Maud

Actief sinds 19 Jan. 2009
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 9879

Voorgaande reizen:

30 Januari 2009 - 30 Januari 2010

Mijn derde reis

Landen bezocht: