Roadtrippin' - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Maud klippert - WaarBenJij.nu Roadtrippin' - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Maud klippert - WaarBenJij.nu

Roadtrippin'

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maud

14 Februari 2009 | Australië, Adelaide

Lieve allemaal,

We zijn net aangekomen in Adelaide, na een trip van 1000km in 5 dagen. Woensdag zijn we vertrokken vanuit Melbourne.

De laatste daagjes hebben we het St. Kilda festival bezocht, wat echt superleuk was! Veel kraampjes & optredens. We konden geen bed meer krijgen in een hostel omdat het zo vol was in de stad maar gelukkig kende Bart een jongen (Lucien) die daar een appartement heeft. Dus dat was echt ff relaxed!! Hier hebben we even genoeg energie op kunnen doen voor onze trip.

Woensdagochtend zijn we bij Wicked onze campervan gaan ophalen. We hadden eigenlijk een wat leukere tekst verwacht voor op ons busje maar toch zijn er al wat mensen gestopt om een foto ervan te maken haha. Het is echt geweldig om weer zelf te rijden en een eigen dagindeling te maken!!

De eeste nacht hebben we aan het strand gekampeerd, echt supermooi uitzicht!! We stonden in het plaatsje Torquay, welbekend om de goede surfmogelijkheden. Daar hebben we mogen genieten van Bart's spaghetti, na anderhalf uur hadden we een heerlijk maal op tafel. We hadden maar 1 pitje en het waaide zo hard dat het niet zo snel verliep :-)

De volgende dag zijn we doorgereden naar de Great Ocean Road. Ondanks dat ik deze nog goed op mijn netvlies had staan, heb ik ontzettend genoten van het uitzicht & de prachtige baaien. Het blijft geweldig!! Ook het Grampians National Park was nog steeds adembenemend en geweldig voor mooie foto's van ons & het uitzicht.

Ik geniet van deze trip en we hebben het erg leuk met zijn drietjes. Karlijn is een hele leuke meid en het is gewoon super om met Bartje samen te touren.
Ook kijk ik uit naar de volgende avonturen die op ons pad komen. We hebben gelezen dat van Adelaide naar Perth gelijk is aan van London naar Moskou: 2700 km!! Dit heb ik ook nog niet gezien, ik ben erg benieuwd!!

Het weerzien met Scott komt ook steeds dichterbij, het begint wel te kriebelen hoor :D

Hier zijn wat foto's van onze trip deel 1, geniet ervan:

http://www.facebook.com/album.php?aid=77453&id=641781474&l=34a55

Tot mijn volgende update!!

Dikke poenen

  • 14 Februari 2009 - 05:56

    Foj Neij:

    Lieve Maudje, weer een super verhaal en mooie foto's. Fijn om te horen dat alles goed gaat! We'll keep in touch!

    Dikke kus Fleur

  • 14 Februari 2009 - 07:23

    Wim:

    Hoi Maud, Bart en Karlijn,
    jullie verslag met foto's
    bezorgt mij heimwee. Geniet met volle teugen en don't worry. G'day, g'day!

  • 14 Februari 2009 - 08:19

    Viola:

    Hoi lieverd, super om te horen dat je het zo leuk hebt! dikke poenen

  • 14 Februari 2009 - 09:01

    Leonie:

    Hey Maud! Dat ziet er weer helemaal geweldig uit!! Gaaf om de bekende plekjes weer te zien op je foto's!! Ik geniet mee vanuit huis!!!!
    Kriebel kriebel! :-) Geniet ervan!

  • 14 Februari 2009 - 10:35

    Anouk:

    Hey meissie,
    wat een mooie foto's ik snap echt waarom je terug bent gegaan!! ik mis je wel. we moeten snel afspreken om weer te bellen!

  • 14 Februari 2009 - 11:49

    Gabby:

    Hey Maud,

    We hebben wel even hard gelachen om je arrested foto: hihi. Echt wat voor jou. Leuk om te volgen wat jullie meemaken, vooral omdat ik het me zo levendig kan voorstellen. Echt leuk! Geniet er lekker van... Wanneer maken jullie de oversteek naar Perth dan? Spannend hoor!

    Groetjes daar!

    Kus

  • 14 Februari 2009 - 13:58

    Papa:

    Héééél leuk die foto´s. Ja, is nog een lange trip tot Perth maar geniet er maar van. Ben voorzichtig daar in de "wüste"! Groetjes aan jullie allen en tot hoors.Papa & Silvia

  • 14 Februari 2009 - 14:28

    Vanja :

    Hey Maud!

    Wat een heerlijk avontuur. Word er meteen reislustig van als ik je verhalen lees!Foto's zijn ook erg leuk!

    Enjoy, have fun and take care!

    Liefs,
    Vanja

  • 14 Februari 2009 - 16:20

    Maud!!:

    je begrijpt dat het wel een onwijs goed gevoel geeft om je foto`s te zien en van je verhalen te mogen genieten!!

    Top:D!!

    Is Australië toch nog een beetje dichtbij;)!!

    Succes met de enorm lange trip:D!!

    X


  • 14 Februari 2009 - 20:49

    Lucianne:

    Prachtige foto's.Ik vind het raar om een familietafereeltje te zien en jullie zitten zover weg. ik vind het busje wel leuk. Ben benieuwd naar de rest. Poen Lucianne

  • 15 Februari 2009 - 10:22

    Tiny:

    Fantastisch, ik herbeleef het weer helemaal. The Great Ocean Road blijft toch een geweldige ervaring. Hebben jullie wel snel gedaan moet ik zeggen. Super, geniet samen met je broertje en zijn vriendinnetje van deze ervaring. Dit maak je maar een keer mee....
    Hoe lang duurt het nog voordat je Scot weer ziet???
    Dikke poen Tiny

  • 16 Februari 2009 - 08:05

    Nicole:

    Haai Maudje, lees dat alles goed gaat in Aussy. Geniet ervan!
    Dikke kus

  • 16 Februari 2009 - 10:34

    Bien:

    Hee Maud, wat cool om eindelijk te zien waar je beland bent! Ik zie het vandaag pas voor het eerst! Wat is je broer veranderd zeg, staat hem leuk dat baardje en die lange haren ;) Goed om te zien dat het goed met je gaat! Ga zo door! Heel veel liefs XXX

  • 16 Februari 2009 - 16:55

    Tanja:

    Hallootjes alledrie, wat hebben jullie het super daar! Mooi weer, leuke bus, mooie natuur en gezellie samen met elkaar. Heerlijk, geniet er maar van.
    Voorzichtig rijden hé!!
    Groetjes en dikke poen,
    Tanja

  • 17 Februari 2009 - 14:59

    Ce:

    Hey mup,

    k heb ook je page weer gevonden!! Fijn dat je goed bent aangekomen en dat t goed met je gaat! Ik ben wel heel erg benieuwd hoe je weerzien met scott gaat zijn en hoe het verder gaat!!

    T komt helemaal goed met je, daar heb ik alle vertrouwen in!

    Ik sms je snel weer! Have fun en "doeg un bietsje veurzichtig!!"

    dikke poen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Adelaide

Mijn derde reis

Recente Reisverslagen:

01 Oktober 2009

Reunited met Scotty

21 Mei 2009

Eerste symptomen van het Zaaiseizoen

20 April 2009

Life on Murdong Pools farm

17 Maart 2009

Farm life

25 Februari 2009

Van London tot Moscow: 3500 km
Maud

Actief sinds 19 Jan. 2009
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 9881

Voorgaande reizen:

30 Januari 2009 - 30 Januari 2010

Mijn derde reis

Landen bezocht: