Life on Murdong Pools farm - Reisverslag uit Katanning, Australië van Maud klippert - WaarBenJij.nu Life on Murdong Pools farm - Reisverslag uit Katanning, Australië van Maud klippert - WaarBenJij.nu

Life on Murdong Pools farm

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maud

20 April 2009 | Australië, Katanning

Nog steeds op de farm, 1400 hectare grond, 7000 schaapies, 3 hondjes, 10 kippen, ontelbare vogeltjes, kangaroes, spinnen, muggen, motten, mieren, muizen & 2 love birds :D

De tijd vliegt hier, het is een maand geleden dat ik een berichtje heb geplaatst en er is veel gebeurd in de tussentijd: een bezoekje aan de Scott's family & Bart & Karlijn in Perth, kroketten eten, Easter weekend op de farm, schieten en veel werkzaamheden ter voorbereiding van het zaaiseizoen.

Te beginnen bij Perth: Scott's familie woont buiten de city, maar we hebben die week bij zijn moeder gelogeerd, dichtbij een shopping centre. Jullie kunnen wel raden wat ik het merendeel van de tijd heb gedaan hihi. En na een bezoekje aan de Ikea waren we een bank,tv-meubel en wat accessoires rijker. Daarna hebben Bart,Karlijn, Scott en ik de ontdekking van de hemel gedaan: Dutch butcher. Hier hebben we 12 broodjes kroket besteld en bitterballen,kaas,drop, vlees, hagelslag,enzo om mee naar huis te nemen gekocht..hmmmm
Natuurlijk kon een bezoekje aan het strand Cottlesloe niet uitgesloten worden :D

2 weken later brachten Scott's broer,vrouw en 3 kinderen ons een bezoekje voor Pasen. Erg gezellig, volle bak in het huis en veel activiteiten! Zelf werd ik ook verrast met een groot paasei....hmmmm!!

Op de farm is het behoorlijk druk sindsdien. Het zaaiseizoen komt eraan, dit begint zodra het veel gaat regenen (laten we hopen dat het nog ff op zich laat wachten....voor mij dan hihi) Op dit moment worden verschillende weilanden in brand gestoken zodat de bodem extra vruchtbaar wordt. Ik amuseer me hier prima mee moet ik zeggen, ik wist niet dat fikkie stoken zo leuk was :D:D

Over 2 weekjes komen Bart & Karlijn terug naar de farm. Daar verheug ik me enorm op. Zij gaan hier 10 dagen vertoeven voordat ze naar Thailand gaan. Goed om tijd met hen hier nog tijd door te brengen!!

Dus allemaal leuke tijden die komen. In de tussentijd geniet ik nog van de zonnestraaltjes want het winterseizoen komt eraan!

En hoe gaat het met jullie??Aan het genieten van de zomer? Drink maar een pilsje op mij op het terras :D:D!!

pictures -->

http://www.facebook.com/album.php?aid=89407&id=641781474&l=a5a0e1ddd8


Veel liefs en poenen

  • 20 April 2009 - 10:29

    Papa:

    Hoi Maud, nog snel een dikke poen voordat wij morgen naar de USA op rondreis, vliegen. Vele groetjes en veel plezier in Down Under.
    Papa & Silvia

  • 20 April 2009 - 10:29

    ZO Nicole:

    Het platteland beinvloedt wel je imago ..... fikkie stoken, schieten! Och ja, as long as love is in the air, is het goed! Geniet ervan! (je ziet er trouwens wel stoer uit met dat geweer!)
    Dikke kus!

  • 20 April 2009 - 10:35

    Luc:

    Ruilen???

    Ik ben er hoe langer hoe meer van overtuigd, dat ik jouw kant uit moet komen.

    Ik wens je heel veel plezier en succes met werken ;)

  • 20 April 2009 - 12:14

    ManuKe:

    Hey Maussie,

    Leuk om weer wat van je te lezen en horen! Was fijn aan de telefoon!!
    Moest je dat grote paasei nu weer vermelden... heb er nog zin in.
    En ja hoor, zitten ze in Melbourne brand te blussen, zit jij daar fikkies te stoken!!
    Jij en een geweer ziet er ook wel stoer uit, hihi!!

    Geniet er nog van meid!
    Tot mails, bels,...

    Dikke poenen,
    ManuKe

  • 20 April 2009 - 18:26

    Lucianne:

    Leuk om te zien en te horen hoe en waar je leeft en geniet. Je ziet er goed uit. Doet me veel plezier. dikke poen
    Lucianne

  • 21 April 2009 - 15:01

    Tiny :

    Diech zies good oet, geweldig, hou dat zoe, enne nog bedaank vuur dein felicitaties. Dikke poen, Tiny en ouch groetjes vaan Karen en Sanne

  • 22 April 2009 - 20:20

    Mama:

    hoe kan het allemaal zo veranderen. Een vrouwtje die zich helemaal kan en wil inleven in de farm en alles daarom heen. Je ziet inderdaad dat je je goed voelt. Houden zo poemelke.
    Binnenkort ben je jarig, ik hoop dat ze allemaal aan je denken, want dat......verdien je. Hele dikke knuffels

  • 23 April 2009 - 19:20

    Tanja:

    Hey meissie,

    wat fijn om te zien dat het zo goed met je gaat. Je straalt!! Heerlijk.
    Hier is alles oké, 5 dagen lekker genoten van het goede weer met de vouwwagen in Theux (bij Spa). Raisa heeft morgen Laatste School Dag en dan begint de spannende tijd in aanloop naar haar examen. Echt spannend!!
    Voor jou heel veel plezier met alles waar je mee bezig bent.
    Dikke poen. Tajn

  • 25 April 2009 - 04:07

    Karlijn:

    He Maud!

    Leuk te lezen dat het zo goed met je gaat! Wij verheugen ons ook zeer op een bezoekje aan de farm! Over 2 daagjes komen we in Broome aan, de westkust was heerlijk! Zoveel mooie dingen gezien!
    Meisje, tot snel!

    Liefs van mij en natuurlijk ook een knuffel van je broertje.

  • 05 Mei 2009 - 07:13

    Rebecca:

    Hi meis,ik ben je aan het stalken met verjaardagsberichten ;) nogmaals... VAN HARTE GEFELICITEERD EN maak er een topdag van!! dikke kus

  • 19 Mei 2009 - 08:32

    Marga:

    Hallo Maud.

    Heb weer even tijd om je berichten te lezen hebben het druk gehad met werk communie, bruiloften etc.Ben ook net op de side van Bart geweest wat heeft die meegemaakt poeh poeh gelukkig is het nog een beetje goed gekomen dapper dat hij zijn reis voortzet.En op de foto's te zien gaat het met jouw op de boerderij harstikke goed je ziet er ontspannen uit geniet er maar van want de tijd die vliegt om. Poen Marga.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Katanning

Mijn derde reis

Recente Reisverslagen:

01 Oktober 2009

Reunited met Scotty

21 Mei 2009

Eerste symptomen van het Zaaiseizoen

20 April 2009

Life on Murdong Pools farm

17 Maart 2009

Farm life

25 Februari 2009

Van London tot Moscow: 3500 km
Maud

Actief sinds 19 Jan. 2009
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 9879

Voorgaande reizen:

30 Januari 2009 - 30 Januari 2010

Mijn derde reis

Landen bezocht: