Back to the future? - Reisverslag uit Eijsden, Nederland van Maud klippert - WaarBenJij.nu Back to the future? - Reisverslag uit Eijsden, Nederland van Maud klippert - WaarBenJij.nu

Back to the future?

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maud

25 Januari 2009 | Nederland, Eijsden

Lieve allemaal,

Het is bijna zover, over 5 dagen vertrek ik voor de derde keer Down Under.

Een nieuwe trip, een nieuwe missie en nieuwe avonturen. Daarom, als vervolg op maudje25.waarbenjij.nu een nieuw weblog.
Ik heb een heel erg spannend en onwerkelijk gevoel maar toch geeft het me aan de andere kant ook rust. Dit is het moment waar ik zo naar heb uitgekeken...

Ik verheug me heel erg op het weerzien met mijn broertje in Melbourne over 3 weekjes :D :D
En daarna natuurlijk de ontmoeting met Scott!!

Op deze manier zal ik jullie laten meegenieten van alles wat ik meemaak. En ben ik anderzijds ook natuurlijk benieuwd naar alles wat hier gebeurt tijdens mijn afwezigheid.

Dikke poenen
Maudje

  • 26 Januari 2009 - 02:37

    Whoehoe :

    het zusje is onderweg!!!
    tot snel in Ozzzzz
    grtz dun breurke!!

  • 26 Januari 2009 - 08:45

    Tiny:

    Leef Maudje,
    Iech wins diech hiel veul plezeer, veur den derde kier Down Under!!! Iech bin bès wel u bitsje sjeloes op diech, mèh iech gun 't diech vaan harte en iech hoop das te vinds was te zeuks.
    Poen Tiny.
    PS: Iech geluif dat Bart zich un paar daog aan 't vergisse is, of vergis iech miech???

  • 26 Januari 2009 - 10:45

    Leonie:

    Tjongejonge, vrijdag alweer je vertrek! Kreeg wel kippenvel van je berichtje hierboven. Oude herinneringen komen boven van Down Under. Gaaf hoor dat je het doet! En uiteraard leef ik weer met veel plezier met je mee!!!!

  • 26 Januari 2009 - 16:04

    Foj Neij:

    Moest ik me toch even hard nadenken over mijn naam op je site de vorige keer.. Ons laatste biertje samen hebben we alweer achter de kiezen, dus nu ben je er echt klaar voor. Verheug me weer op alle verhalen!!!
    Dikke kus

  • 26 Januari 2009 - 20:13

    Mama:

    lieve poemel,
    nog effkes en dan weer een nieuw "avontuur". ga ik wel, ga ik niet. Je hebt er inderdaad naar uitgekeken en nu......
    vrijdag gaan we je uitzwaaien in schiphol met een gevoel van: maudje weet wat ze gaat doen.Ik wens je heel veel geluk,sterkte, plezier een goede gezondheid.Ik vind het ook helemaal top dat je samen met Bartje gaat reizen.Natuurlijk vol moedertrots.
    Ook het weerzien met Scott zal behoorlijk wat energie kosten. Je gaat ervoor,volg je gevoel in alle opzichten.
    Ik zal er altijd voor je zijn. Heel veel knuffels en poenen. Mama

  • 28 Januari 2009 - 13:28

    Luc:

    Leve Maud,

    Ich bin blie dat ver us zondig nog gezeen hebbe. Vond 't gezellig.
    Ich wins dich hiel veel plezeer en un gooj reis. Ich zal dich blieve volgen en wee wit koeme ver us tege.

    Succes x

    Gr

    Luc

  • 28 Januari 2009 - 14:31

    Vanja :

    Nog maar 3 nachtjes slapen......!!

    Verheug me nu al op de verhalen die je hier gaat schrijven!

    Wens je alle geluk en liefde in Australie!

    Groetjes,
    Vanja


  • 01 Februari 2009 - 10:36

    Lucianne:

    Ha Maud
    Alle plezier en hopelijk alles wat je zoekt.
    Dikke poen
    Lucianne

  • 02 Februari 2009 - 20:15

    Tanja:

    Hey meissie,
    de hele lange reis achter de rug. Nu kan het beginnen! Spannend, mooi, emotioneel, vreemd.......en nog veel meer. Maar probeer van alle dingen het goede op te pikken. Maak er wat van en het belangrijkste: geniet!
    Dikke poen, Tanja

  • 04 Februari 2009 - 18:38

    Rebecca:

    hi lieffie, zit je daar lekker? in de zon ? Ga je snel weer een mooi verhaal schrijven op je site? Ben heel benieuwd naar je belevenissen! Vrijdag waren Lucy en Bart bij ons, die waren net een dag terug vanuit ossie... zo gek... Zondag zijn we een nachtje naar groningen geweest, tja verschil moet er zijn ;) spreek je snellies!! dikke kus

  • 04 Februari 2009 - 19:14

    Leonie:

    Maudje!!! How's life in Melbourne? :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eijsden

Mijn derde reis

Recente Reisverslagen:

01 Oktober 2009

Reunited met Scotty

21 Mei 2009

Eerste symptomen van het Zaaiseizoen

20 April 2009

Life on Murdong Pools farm

17 Maart 2009

Farm life

25 Februari 2009

Van London tot Moscow: 3500 km
Maud

Actief sinds 19 Jan. 2009
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 9880

Voorgaande reizen:

30 Januari 2009 - 30 Januari 2010

Mijn derde reis

Landen bezocht: