Farm life - Reisverslag uit Sydney, Australië van Maud klippert - WaarBenJij.nu Farm life - Reisverslag uit Sydney, Australië van Maud klippert - WaarBenJij.nu

Farm life

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maud

17 Maart 2009 | Australië, Sydney

Lieve allemaal!!

Het is alweer even geleden dat ik een verhaaltje voor jullie heb geschreven dus ik vond het weer eens tijd worden :D

Inmiddels zijn Bart & Karlijn gesettled in Perth en voorzien van een baantje. De laatste daagjes samen waren heerlijk. Het afscheid was, zoals verwacht, helemaal niet leuk!!Maar gelukkig had Bart ons voorzien van genoeg chocolade paaseieren hihi

Dat weekend zijn Scott & ik naar Busselton gereden samen met een ander koppel en kids. Zij hadden ons uitgenodigd voor een weekendje in hun vakantiehuis aan zee :D :D altijd leuk! Dit was 40 km van Bunburry, waar ik EINDELIJK heb mogen genieten van dolfijnen, WAAW Het geluk was met mij hihi Op een gegeven moment zwom er zelfs een dolfijn onder ons door, dat was een fantastische ervaring!!
Daarna zijn we doorgereden naar Biningup. Hier heeft zijn oma een vakantiehuis en zijn broer met vrouw & kids waren daar. Al met al hebben we genoten van een erg leuk en gezellig weekend!

De afgelopen weken hebben Scott en ik de tijd gehad om samen door te brengen. Heerlijk was dat! Ook samen werken op de boerderij was leuk! Ik heb schaapjes gevoerd, in de tuin gewerkt, eieren weggehaald bij de kippetjes,genoten van het zonnetje,enzo.. Mijn eerste echte taak was schapen verzamelen in een grote werk'shed' zodat Scott deze met goede vitamientjes kon inspuiten. En daar ging ik dan, als leerling boerin, samen met de hondjes, de schaapjes achterna. En het was nog leuk ook haha, de hondjes luisterden goed naar me, de schaapjes wat minder haha maar zo slim zijn ze niet.
Ook ben ik samen met zijn vader 30 rammen bij 4000 ooien gaan voegen. Het was tijd om lammetjes te gaan maken dus ze zullen het wel druk hebben ;-) De rammen blijven 34 dagen in de weilanden. Nu zien ze er vet en stevig uit, schijnbaar zijn ze na een maand uitgeput en uitgehongerd met ballen die hangen tot op de grond haha Interessant!!

Zondag gaan we voor een week naar Perth. Dan gaan we Scott's familie opzoeken en natuurlijk Bart & Karlijn!! Dus dat worden weer nieuwe verhalen :D

Ondersteunende foto'tjes, klik hier:

http://www.facebook.com/album.php?aid=83104&id=641781474&l=90bc5587e0

Tot snel weer!!

Dikke poen

  • 17 Maart 2009 - 06:36

    Karlijn:

    He Maudje!

    Wat leuk om jou en Schott zo gelukkig te zien saampjes op de farm! Wij zijn net gesetteld in ons huisje in Perth. Verheug me op jullie komst!

    Liefs Karlijn

  • 17 Maart 2009 - 07:00

    Viola:

    Hey sjat! Goed om te horen dat je het naar je zin hebt! Ik zie je al achter die schapen aanrennen :) Dikke poen

  • 17 Maart 2009 - 08:00

    Luc:

    Hey Maud,

    Je hebt het goed voor elkaar. Dolfijnen, schapendrijven, etc. Echt super.

    Als ik je verhalen hoor en zie dan wordt het voor mij alleen maar duidelijker, ik moet gewoon richting Australie komen.

    Helaas moet ik dat even uitstellen ;(

    We keep in touch. Veel plezier nog

  • 17 Maart 2009 - 08:52

    Tiny:

    Lief Maudje,
    Ben errug blij voor je dat je het zo naar je zin hebt, geniet er maar van.
    Poen Tiny

  • 17 Maart 2009 - 09:31

    Nicole B.:

    Op de foto's zie je er stralend uit! Goed om te zien dat je gelukkig bent in Aussy. Dikke zoen.

  • 17 Maart 2009 - 10:32

    Esmee!!:

    Ik stuiter weer op mn stoel bij het lezen van je berichtje hihi.. Zo superfantastiach!!

    En ook dan nog eens dolfijnen, top maud!!

    X

  • 17 Maart 2009 - 14:03

    Dun Breurke:

    WWWWAAAAAAAAAAAAAAAAUUUWWWWWWWW!!! (Bart stijl uitgeschreeuwd) vvv:-)

    =)

    tot zondag! Neem een paar video banden mee! Het huis waar we zitten is nog niet helemaal bij de tijd. Ze hebben hier geen dvd-speler...

    Leuk verhaaltje overigens.Jammer dat we er niet bij kunnen zijn om schapen te drijven. Is veel leuker dan plee's schrobben in een hotel.

  • 18 Maart 2009 - 10:48

    Helene:

    Jong duffe!!
    je broertje is al helemaal geintegreerd in oz he, baard en al, haha! Je ziet er goed uit meissie! De farm ziet er nog hetzelfde uit als vorig jaar... oh, dat bed!!! haha!

    Wou dat ik je Baralaba ook kon laten zien, tis hier echt toppie!!

    Dikke kus meis, groetjes aan scotty boy!!

    xx Hel!

  • 18 Maart 2009 - 20:46

    Leonie:

    Hoi hoi,
    wat fijn dat het goed met je gaat! En eindelijk de dolfijnen! Je hebt er ruim twee jaar op moeten wachten en een aantal bezoekjes aan Australie later is het dan eindelijk zover!
    In NL bestaan de wicked campers ook! Crazycampers.nl! Eind juni ga ik mte Frederic 2 weken in Europa rondrijden!!!
    Liefs Leonie

  • 19 Maart 2009 - 13:43

    Bien:

    Coole actie Maud,schapen zijn inderdaad domme beesten. Misschien verstaan ze Duits dan luisten ze beter ;)
    Amuzeer je! XXX

  • 19 Maart 2009 - 20:00

    Tanja:

    Hey Maudje,
    na een tijdje weer helemaal bijgelezen en mooie foto's gekeken. Wat heerlijk voor je dat je het zo fijn hebt met Scott samen. Ook lekker dat jullie samen met Bart en Karlijn een leuke tijd gehad hebben.
    En dan de dolfijnen, dat moet echt geweldig voor je zijn geweest.
    Geniet volgende week lekker in Perth en tot schrijfs weer!
    Dikke poen,
    Tanja

  • 20 Maart 2009 - 22:34

    Mama:

    ha klein boerinneke. Wie had dat verwacht en kunnen denken. maud tussen de schapen en groene vingers.nu maar afwachten op die kleine lammetjes. jullie gaan lekker naar perth. ben zeker heel benieuwd hoe de kennismaking zal verlopen met de moeder van scott. en dan nog weer relaxen in de villa van bart en karlijn. Dat is toch echt afzien. Hier is alles prima. De zon komt hier ook al af en toe en morgen lichtstoet. Zitten we weer met lichtslang samen met oma achter het raam.haha. ook heftig. Heerlijk om je zo opgewekt en blij te zien. Heerlijk.
    Poenuh.

  • 21 Maart 2009 - 15:37

    ManuKe:

    Hey Maussie,
    Wat een coole foto's. Het zijn echt veeeel schapen!! En die barbie zag er ook gezellig lekker uit.
    Superrr dat je met dolfijnen gezwommen hebt, wou dat ik erbij was.
    Zag ik daar nu ook een paaseiTJE op de foto? Doet met denken aan 2 jaar geleden... Ook zo'n super paasei, samen opgepeuzeld, njammie..

    We bellen snel weer.
    Veel plezier in Perth!
    Greetzz ManuKe

  • 25 Maart 2009 - 13:56

    Vanja:

    Hey Maud,

    Heb hier slechts één woord voor: GEWELDIG!

    Have Fun!

    Vanja

  • 03 April 2009 - 09:11

    Marga:

    Hallo Maud.

    Geweldig voor je dat het toch gelukt is om met de dolfijnen te zwemmen. En zo te zien gaat het erg goed met je.
    Wij zijn ook net terug van vakantie hebben het ook fijn gehad veel sneeuw en zon.Geniet verder van het boerenleven en heb veel plezier.
    Dikke poen Marga.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn derde reis

Recente Reisverslagen:

01 Oktober 2009

Reunited met Scotty

21 Mei 2009

Eerste symptomen van het Zaaiseizoen

20 April 2009

Life on Murdong Pools farm

17 Maart 2009

Farm life

25 Februari 2009

Van London tot Moscow: 3500 km
Maud

Actief sinds 19 Jan. 2009
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 9879

Voorgaande reizen:

30 Januari 2009 - 30 Januari 2010

Mijn derde reis

Landen bezocht: